VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
I. Zmluvné strany
- Poskytovateľom je BAM s.r.o., Obchodná 72, 811 06 Bratislava, IČO: 47 033 819, DIČ: 20 23 74 21 49, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I., Oddiel: Sro, Vložka č. 88 447/B (ďalej len „poskytovateľ“)
- Objednávateľom je akákoľvek fyzická alebo právnická osoba, ktorá využíva ktorúkoľvek zo služieb poskytovaných poskytovateľom (ďalej len „objednávateľ“).
II. Všeobecné ustanovenia
- Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú vzťahy medzi poskytovateľom a objednávateľom v rámci využívania služieb ponúkaných poskytovateľom.
- Medzi tieto služby patrí najmä poskytovanie služieb živých únikových hier podľa aktuálnej ponuky zverejnenej na internetovej stránke poskytovateľa.
- Na využívanie ktorejkoľvek z uvedených služieb sa vyžaduje súhlas objednávateľa s týmito VOP.
III. Kúpna zmluva
- Návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy je odoslanie objednávky objednávateľom a prijatím objednávky poskytovateľom, ktorý jej prijatie potvrdí e-mailom alebo iným obdobným spôsobom.
- Kúpna zmluva je uzatvorená momentom akceptácie návrhu na uzatvorenie kúpnej zmluvy zo strany poskytovateľa.
IV. Ceny
- Všetky ceny uvádzané poskytovateľom sú zmluvné a aktuálne.
- Všetky ceny sú uvádzané bez DPH. Prevádzkovateľ nie je platcom DPH.
- Poskytovateľ si vyhradzuje právo meniť a aktualizovať tieto ceny bez predchádzajúceho upozornenia.
- Zmeny podľa článku IV. bodu 1. VOP sa nevzťahujú na služby, ktoré boli v čase zmeny už objednané.
V. Proces objednania a doručenia objednávky
- Objednávateľ si služby ponúkané poskytovateľom môže objednať cez kontaktný formulár, kde uvedie zoznam služieb, o ktoré má záujem a všetky svoje kontaktné údaje, ktoré bude formulár požadovať alebo e-mailom či telefonicky, pričom uvedie rovnaké údaje.
- Objednávateľ bude po odoslaní formuláru alebo e-mailu informovaný o prijatí a akceptácii objednávky.
- Po akceptácií objednávky bude objednávateľovi doručená preddavková faktúra v elektronickej forme.
- Po úhrade preddavkovej faktúry poskytovateľ objednávateľovi doručí službu v čase, na akom sa poskytovateľ s objednávateľom dohodli.
- Po úhrade služby poskytovateľ doručí objednávateľovi elektronickú formu riadnej faktúry.
VI. Platobné podmienky
- Podkladom pre úhradu objednávky bude preddavková faktúra zaslaná poskytovateľom objednávajúcemu pred dodaním služby v podobe preddavkovej faktúry.
- Objednávateľ je povinný preddavkovú faktúru uhradiť do 7-mich dní odo dňa jej vystavenia.
- Faktúra sa považuje za uhradenú dňom pripísania peňazí na účet poskytovateľa.
VII. Možnosti platby
- Objednaný tovar a služby je možné uhradiť dvoma spôsobmi a to:
- platbou prevodom na bankový účet predávajúceho,
- platbou v hotovosti pri využití služby alebo v sídle poskytovateľa.
VIII. Dodacie podmienky
- Službu môže objednávateľ využiť v čase dohodnutom s poskytovateľom počas objednávky.
- Informácie o využití služby ako aj prípadne potvrdenie o možnosti využitia služby (vstupenku) zašle poskytovateľ objednávateľovi elektronicky po úhrade služby.
- Poskytovateľ si vyhradzuje právo termín využitia služby v odôvodnených prípadoch zmeniť, o čom informuje objednávateľa. Ten má možnosť zmenený termín akceptovať alebo môže objednávku zrušiť.
IX. Ochrana osobných údajov
- Objednávateľ zaslaním objednávky poskytovateľovi vyhlasuje, že súhlasí v zmysle ust. § 7 ods. 1 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov aby poskytovateľ spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú potrebné pri činnosti poskytovateľa a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch. Poskytovateľ sa zaväzuje, že bude s osobnými údajmi objednávateľa zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými právnymi predpismi SR. Objednávateľ udeľuje poskytovateľovi tento súhlas na dobu určitú a to do splnenia účelu spracúvania osobných údajov objednávateľa. Poskytovateľ po splnení účelu spracúvania zabezpečí bezodkladne likvidáciu osobných údajov objednávateľa. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže objednávateľ odvolať kedykoľvek písomnou formou. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu objednávateľom poskytovateľovi. Objednávateľ má právo prístupu k svojim osobným údajom a právo na ich opravu vrátane ďalších zákonných práv k týmto údajom.
X. Práva a povinnosti objednávateľa
- Objednávateľ je povinný po odoslaní objednávky a jej akceptácii poskytovateľom zaplatiť za služby a tieto aj prevziať.
- Objednávateľ má právo na uplatnenie záruky, ktorej podmienky sú stanovené v článku XI. VOP.
- Objednávateľ je povinný dostaviť sa na miesto poskytovania služby najneskôr 5 minút pred začatím poskytovania služby. Ak tak objednávateľ neurobí, poskytovateľ má právo tento čas odrátať z času poskytnutia služby.
XI. Záručná doba a reklamácie
- Záručná doba na všetky ponúkané služby je 24 mesiacov.
- Vzhľadom na povahu poskytovaných služieb je možné reklamovať len službu, ku ktorej plneniu nedošlo zavinením poskytovateľa alebo plnenie bolo iné, ako deklarované.
- Ak objednávateľovi vznikne právo na reklamáciu, túto si môže uplatniť priamo u poskytovateľa, ktorý je povinný reklamáciu vybaviť najneskôr do 30-tich dní odo dňa jej prijatia.
- Objednávateľ je povinný pri uplatnení reklamácie uviesť všetky potrebné informácie o predmete reklamácie a poskytnúť poskytovateľovi súčinnosť pri preverovaní oprávnenosti reklamácie.
- Ak poskytovateľ uzná reklamáciu ako oprávnenú, je povinný vrátiť objednávateľovi peniaze alebo doplniť službu tak, aby sa jej deklarované účinky dostavili.
- Ak poskytovateľ reklamáciu neuzná ako oprávnenú, reklamáciu odmietne a informuje o tom objednávateľa.
XII. Záverečné ustanovenia
- Právne vzťahy medzi poskytovateľom a objednávateľom – fyzickou osobou výslovne neupravené týmito VOP sa riadia príslušnými ustanoveniami Zákona č. 40/1964 Zb.
- Právne vzťahy medzi poskytovateľom a objednávateľom – živnostníkom alebo právnickou osobou výslovne neupravené týmito VOP sa riadia príslušnými ustanoveniami Zákona č. 513/1991 Zb. v platnom znení.
- Poskytovateľ si vyhradzuje právo zmeniť tieto VOP bez predchádzajúceho upozornenia.
- Objednávateľ odoslaním objednávky potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito VOP, porozumel im a že s nimi súhlasí.
V Bratislave, dňa 1. februára 2017